6 månader

Jag gissar att jag ganska så exakt för 6 mån sedan stod i duschen. Elsa föddes ju kl 20.26 och efteråt blev det lite fina stygn och sånt. Jag var ganska så snart uppe på benen efter det, så det är inte helt omöjligt att jag hade hunnit hoppa in i duschen då.

Idag har jag haft en hemsk huvudvärk hela dagen. Vaknade vid 4 inatt av att jag hade ont i huvudet. Hade så ont så jag knappt kunde ta mig ner för att hämta ett par Alvedon. Somnade iaf om till slut och när jag vaknade var huvudet lite bättre. Nu ikväll har det varit jobbigt igen, för Elsa var lite extra gnällig med och jag har varit extra ljudkänslig. Jag hoppas på att sova bort det inatt. Med andra ord har jag bara tagit det lugnt hela dagen idag.





Imorgon blir det stan en runda för jag ska försöka hitta en bikini. På tisdag blir det simhallen förhoppningsvis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0