Ny vecka

Då så var den här helgen också över. Gick ju väldigt fort. Kräftskivan var mkt lyckad. Tack till alla inblandade.
Igår tog vi det bara lugnt. Var i Lyckeby och kollade när Julia spelade fotboll och sedan tvättade vi bilen. Resten av kvällen tog vi det bara lugnt. Krille grillade och bakade kladdkaka förresten. Så gott!
Idag begav sig Krille mot Göteborg igen. Den här gången ligger ju båten på varv så han kommer vara i Gbg hela tiden. Funderar nästan på att åka upp dit nästa vecka ett par dagar om det nu är ok att jag kan sova på båten. Får väl se vad han säger sen Krille.
Gick inte upp förrän efter 10 idag, men känner mig redan trött. Snacka om att man har lite att göra. Skulle börja rensa ur våra garderober egentligen, men det är inte roligt att göra sånt själv.

Nä, nu ska jag kolla vart hundarna är.

Kommentarer
Postat av: Tina

Varför inte ringa Jonas och Lina och åka till dem och bo några nätter om det inte funkar att sova på båten.

2010-09-06 @ 12:37:57
Postat av: Caro

Men det är ju bara jag som behöver sovplats. Krille måste väl sova på båten typ.

2010-09-06 @ 15:17:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0