No sleep

Natten blev ju inte som jag hade tänkt mig. Låg och kollade på lilla huset igår till kl var ca halv 1. Därefter somnade jag men vaknade redan kl 2 igen och det gick absolut inte att somna om. Tände lampan till slut o satte mig i sängen o läste lite. Hade det jobbigt med andningen med, vilket betyder att jag nog borde städa här inne. Ignorerar att det är hundarna som jag är allergisk mot. Somnade till slut kl 5, men vaknade 2 h senare. Så störande. Gick ner o satte mig vid datorn en stund och släppte ut hundarna och lite så. Sedan gick jag o la mig igen och somnade då till kl 11. Nu känner jag mig nästan bakis.
Funderar på att inhandla en kaffemaskin. Ja, jag vet att jag inte dricker kaffe, men man kan göra varm choklad och te på den med. Krille har ju börjat dricka kaffe nu så det blir lättare att ha en kaffemaskin än att behöva brygga en kanna. Då kan han liksom ta en kopp när han vill. Ska se om det gå att övertala Krille när han kommer hem att köpa en sådan.

Funderar på att köra en liten runda till pappsen idag o se vad han gör. Kan jag passa på att hämta min kamera hos Karin med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0