Lugn dag

Har inte sovit alls bra inatt. Hatar att vara förkyld. Fick ställa klockan idag för vi skulle vaccinera hundarna tidigt. Passade på att klippa klorna där med. De var så duktiga båda två:)
När vi kom hem började Krille måla och jag satte mig i en baden badenstol bredvid och höll honom sällskap. Orkade inte måla idag eftersom jag är så förkyld. Jag var nog fint sällskap, för efter ca 10 min sov jag i stället. Ja vad tusan, man får ju passa på att sova på dagen istället när man inte kan sova på natten.
Gräset har även blivit klippt här idag med så nu börjar vi komma ikapp med allt som ska göras innan Krille åker ut o jobbar. Imorgon ska pappa komma hit o sätta upp panelen. Det är tur att man har en sådan duktig pappa :D

Nu ska jag ladda väskan med en massa snorpapper som jag kan ha på hockeyn ikväll. Jag går ständigt med ett papper i handen här hemma tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0