Besök hos Karin

Idag har jag varit o hälsat på Karin, Noah och Tim. Stannade där i närmare 4 h tror jag. Vi satt ute på altanen en stund och det var så mysigt när det regnade. Sedan spelade vi lite spel med Noah. Tror jag förlorade i samtliga. Jag är iaf dålig på Memory:P

Har funderat att ta upp målningen igen. Det är säkert över 6-7 år sedan jag målade sist, men jag tänkte ge mig på en välkommenskylt som vi kan ha här hemma på dörren. Jag målade ju en till Karin och Linda för ett antal år sedan och idag fotograferade jag den som Karin hade fått. Dock svårt att få ett bra kort då det reflekterades hela tiden, men man ser väl vad det är ändå. Mamma är i Ullared idag, så hon har handlat hem en massa färger till mig, så nu kan jag sätta igång och måla när jag vill. Får väl se om jag fortfarande kan måla. Skulle aldrig få för mig att kalkera iaf för då känns det inte som det är jag som har målat.
Hade dock inte bra betyg i Bild på högstadiet. Hade ett G och det var just i Bild, haha.

Här kommer ett smakprov:



Alltid bra att skriva i bloggen vad man har tänkt att göra, för då har man lite press på sig :)
Nu ska jag ta o äta lite kvällsmat.

Kommentarer
Postat av: Weronica

Lycka till med målningen, det kommer säkert bli jättefint precis som dom andra du har målat.

2010-09-13 @ 21:54:09
Postat av: Tina

vad fin den skylten var du får gärna göra en till mig som det står välkommen på istället för namnet. Kan önska mig den i julklapp. Sköt om dig och ha det bra. Kram

2010-09-16 @ 12:24:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0