5 dagar

Trodde kl var 7 när jag vaknade idag, men såg att sedan att hon var 10! Det var inte dåligt att sova så länge. Låg och kollade på Lilla huset rätt länge igår visserligen. Har bara hunnit äta frukost och duschat. Funderar på att föna till håret lite o sen bege mig ut på en liten promenad med hundarna. Både de o jag behöver det. Att vädret kunde bli så fint helt plötsligt. Det som regnade när jag gick upp typ. Oscar ska komma hit sen efter skolan. Jag skulle behöva köra o handla lite. Kanske kan jag tvinga med honom. Det är ju så tråkigt att handla själv.

5 dagar kvar till Krille kommer hem nu. Jag kommer nog inte vara hemma när han kommer hem på mån för jag funderar på att åka med en sväng till Lund. O på tisdagen kommer inte Krille vara hemma förrän sent på kvällen eftersom han ska köra halkan då. Jaja, vi ses iaf en liten stund på mån kväll:)

Idag är det exakt 2 år sedan vi fick vårt hus!

Kommentarer
Postat av: Krille

Visste inte att tiden va en "hon" som du skrev... "att hon va 10"... jaja...

2010-09-16 @ 19:59:37
URL: http://carrokrille.blogg.se/
Postat av: Caro

Det vet du väl att klockan är feminin. Fröken Ur vettu.

2010-09-16 @ 21:01:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0