Tomorrow

Kan väl säga att man bara går o vänta på att det ska bli fredag så Krille kommer hem. Visserligen kommer han inte förrän kvällen, men ändå. Marja o jag ska nog träffas en stund innan imorgon.
Var på hockey igår förresten och nu var det andra raka förlusten. Har knappt kunnat sova inatt för att jag har varit så irriterad. Igår borde vi ha vunnit.
Idag har jag ingenting planerat så jag går och plockar lite här inne. Skulle behöva städa både uppe och nere. Får se hur mkt man orkar. Frågade W nyss om hon var sugen på att åka till IKEA ikväll efter jobbet, så får så om vi kanske kör dit. Hon skulle tänka lite på det. Hon är ju träningsnarkoman nu för tiden så jag förstår att det känns svårt att missa en träning :P
Beställde ny mobil sen förresten. Det blev en grön Nokia N8. Valde mellan den o Iphone 4 typ. Får hoppas den är bra. Den gröna färgen var slut dock så jag får vänta tills nästa fredag på den.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

skit i hockeyn

2010-10-14 @ 14:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0