Ett år äldre..

Då blev man plötsligt gammal.. Närmare 30 än 20. Vad gammalt det låter:P
Idag har vi kämpat många timmar med maten. Har fått en riktig sömntuta som hellre sover än äter. På bb ville de att jag skulle amma var 3:e h, men kan säga att det inte alls fungerar. Försöker jag var 3:e h sover hon bara när man sitter där o försöker ge henne mat. Har iaf precis fått i henne en hel del mat tror jag. Jaja, nog pratat om amning.
Weronica har varit här ikväll och klippt Christian, gett mig blommor och gett den lilla så fina kläder:) Får inte glömma att hon hade en jättegod äppelpaj med sig. Tack så mkt!

Vill passa på att tacka för alla gratulationer som jag har fått nu i dagarna och idag:)



Moster Karins kläder har hon på sig


Kommentarer
Postat av: Jennie med familj

Tack, för att vi fick komma och kolla på det lilla charmtrollet =)

2010-10-23 @ 15:59:55
Postat av: Karin

Ååå, vad söt hon är....

2010-10-24 @ 08:32:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0