12 okt

Idag har jag varit hos Karin och passat barnen medan hon var hos tandläkaren. Det gick bra. Sedan kom hon en runda till mig i eftermiddags. Utnyttjade henne då som vanligt. Hon fick bädda båda spjälsängarna. Hade inte tänkt att bädda förrän den hade  kommit ut, men sen får man ju inte bädda sängen själv första gången enligt Krilles mamma, så jag tänkte att det var lika bra att be om hjälp nu. Blev så fint:)
Var meningen att jag skulle ligga och kolla på tv hela kvällen, men våra kanaler ville inte fungera idag. Typiskt när det är fotboll o allt. Det slutade med att jag gjorde en äppelpaj istället. Har fått hjälp av Erik o Oscar med att äta upp den. Fick veta av Krille innan att han slipper vara med på alla utbildningsdagarna i Gbg. Det räcker om han är med 26 okt, men däremot behöver han åka upp på kvällen den 25:e. Känns bra att han bara kommer vara borta 1 dygn.
Gjorde förresten egen pizzasallad idag o igår, som blev skitgod. Kan äta det istället för godis. Mums! Något mer som är jäkligt gott nu för tiden är morötter. Kan inte få nog.
Måste beställa en ny mobiltelefon. Funderar på den nya Nokiatelefonen N8. Ngn som vet om den är bra?



Pizzasallad!



Tim



O så storebror Noah

Kommentarer
Postat av: Karin

Ja, det ser gott ut. Noah hade du väl inte så mycket besvär med, han satt väl mest och tittade på TV....?

2010-10-13 @ 12:15:54
Postat av: Caro

Ja han satt fastklistrad där hela tiden. Vet inte ens om han märkte att jag tog kort

2010-10-13 @ 14:28:09
Postat av: Tina

Oj vad god den ser ut att vara kan man få receptet. Villka ljus till barn eller kanske skenet bedrar. Men de är väldigt söta.

2010-10-13 @ 16:32:35
Postat av: Caro

Visst du kan få receptet :) Barnen var lugna när jag passade dem iaf :)

2010-10-14 @ 13:50:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0