Namnförslag?

Det var några dagar sedan man skrev här. Tror inte det har hänt så mkt sen sist utan det flyter på som vanligt.
Igår var vi på kalas hos Noah och Tim som fyllde 4 resp. 1 år. Där fick vi tacos och sedan glass till efterrätt.
Stackars Elsa har fått eksem på båda kinderna och i pannan har hon fått skorv så hon ser inte allt för vacker ut. Vi ska ju till BVC på tis o väga så jag får höra vad jag ska ta på eksemen. Smörjde lite med canoderm igår, men tror jag avvaktar med att smörja mer tills jag har hört vad man kan ha på. Vet inte från vilken ålder man kan börja med mild kortisonkräm. Får som sagt höra med tanten..Det var ju 2 veckor sedan vi vägde henne sist så jag hoppas att hon har gått upp åtminstone 300 g till.

Idag har jag tänkt att göra kalops till söndagsmiddag. Blev dock akut hungrig nyss, så det blev lite mellanmål med. Behöver ju inte äta kalopsen förrän senare ikväll.
Imorgon ska vi in till familjerätten och skriva att Krille is the father. Sedan har vi blivit hembjudna till TK efteråt en stund.

Hmm måste komma på ett par namn till som Elsa ska heta. Hade Elsa Selma Alice som förslag, men jag fick höra igår på kalaset att Marita inte gillade Selma. O det som är så fint tycker jag:P Man kanske kan få lite förslag??

Ha en skön söndagskväll!!

Kommentarer
Postat av: Marita

Där har du fel! Jag tycker numera att det namnet är MYCKET FINT! Konstigt att man kan ändra sig så.... jag som alltid har varit så besviken för att jag fick det namnet. Jag skulle bli stolt om hon blev uppkallad efter mig;)

2010-11-21 @ 22:02:57
Postat av: caro

Jag är mest nervös för om jag råkar säga att hon ska heta semla istället när prästen frågar mig... :P

2010-11-21 @ 22:14:23
Postat av: Tina

Jättefina namn. Ha det bra. Nu är det inte länge till jag kommer ner. Kram

2010-11-22 @ 12:08:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0