Gardinerna på plats

Fick ett ryck och hängde upp mina nya gardiner i köket. Elsa satt i babysittern och sov mestdels av tiden.
Nu börjar man få lite adventsfeeling med snön utanför.

Var ju på bvc igår och vägde henne. Hon hade gått upp ganska så exakt 300 g på 2 veckor så det var helt ok. Nu väger hon 3560 g. På bvc trodde de att hennes "utslag" berodde på ngt jag åt så nu ska jag testa mjölkfri kost i 4 veckor för att se om hon blir bättre. Hon är ju rätt gnällig med så kanske har hon ont i magen med. Jag tror dock inte på att det beror på min kost. Varför ser inte utslagen i pannan likadana ut som på kinden då? Jag är rätt övertygad om att det är skorv hon har i pannan och att det är eksem på kinderna.

Dagens verk:







Tände ljusstakarna nu när jag tog kort, men tror jag ska vänta med att ha dom tända till lördag iaf.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Tjusigt :)

2010-11-24 @ 18:44:34
Postat av: Karin

Tjusigt värre;)

2010-11-24 @ 18:57:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0