Fredag

Vilken kväll det var igår. Elsa somnade inte förrän 2.30. Sedan sov hon i 3.5 h innan hon vaknade o åt o sedan sov hon 5 h till. Med andra ord vaknade hon och jag kl 11 idag. Kändes skönt att få sova ut ordentligt. Synd bara att hon inte kan sova om nätterna. Man sover ju bort dagen när det är ljust ute. Det börjar ju redan mörkna lite smått ute nu. Krille är i stan idag. Vi skulle ju köpa vita träbokstäver på Gallerix förra veckan, men bokstaven A saknades så han skulle in o köpa den idag. Dessvärre hade de inte fått leveransen igår som de hade blivit lovade så det blev ingen bokstav idag heller. Sedan skulle han gå till Hm o lämna tillbaka min ena tunika som jag inte var nöjd med.

Man känner sig lite instängd nu när det är så kallt ute o man inte har ordentliga vinterkläder till Elsa. Overallen är ju fortfarande på tok för stor och fleeceoverallen är för kall för att ha nu. Dessutom är de varma mössorna för stora och hon kan ju inte ha en tunn bomullsmössa på sig ute nu.

Har ringt och bokat klippning+slingning idag, men fick dessvärre ingen tid förrän 8 dec. Jag ser verkligen hemsk ut i håret, men får väl stå ut i 1.5 v till. På tal om hår beställde jag shampoo och balsam förra veckan från uk på sidan feelunique.com. Första gången jag testar att skicka efter därifrån. Frakten ingår i priset och de har mkt bättre priser där än här. Blev förresten märket Redken den här gången som jag ska testa. Borde komma med posten snart tycker jag.

Ikväll är det hockey som gäller. KHK spelar borta mot Kungälv så vi ska följa matchen här hemma på datorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0