Fars dag

Idag har vi varit hos pappa och ätit kroppkakor. Lika goda som alltid. Tack pappa!
Blev en del foton. Låter bilderna tala för sig:


Ligger i moster Lindas knä



Elsa och kusin Jannie

Kusin Hjalmar


Kusin Manda


Jannie igen


Kusin Julia


I morfars famn


Kusinerna Noah och Manda


Lillkusin Tim

Vågar inte lägga upp ngn bild på kusin Agnes för då halshugger hon nog mig. Annars var det kusinerna Arvid och Herman som inte var med idag (av mina syskonbarn).
Krille är på hockey nu. Vi möter Nybro, men jag känner på mig att vi kommer få stryk. Imorgon får jag besök av ett par från jobbet så jag borde städa lite här inne innan det är matdags för Elsa igen.

Kommentarer
Postat av: Linda

Vilka granna bilder ;))

2010-11-14 @ 20:31:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0