Egentid

Idag för första gången sedan Elsa föddes har jag varit själv 1.5 h. Åkte ut till Maxi och handlade och resten av familjen stannade hemma. Det gick bra och jag tror Krille kände sig lättad att hon sov hela tiden, hehe. Lagom till jag kom hem vaknade hon och var hungrig igen. Var och vägde henne sedan och hon vägde 3255 g, alltså 225 g plus på en vecka. Den 23 okt var hon nere som lägst på 2710 g så på lite mer än 2 veckor har hon gått upp ett halvt kilo. Inte konstigt att hon börjar kännas tung nu.
Imorgon ska jag hem till en på jobbet och hälsa på. Hon fick barn 5 dagar innan mig så det ska bli kul att se lille Emil. Såg honom dagen efter Elsa föddes då de kom och hälsade på mig en snabbis på bb.

Krille har planerat in en tur till IKEA imorgon, men han får köra dit själv då det kan bli svårt att amma Elsa på IKEA. Det får bli längre sträckor för oss när hon inte äter lika ofta.
Nu blev det bara massa prat om bebisar och matning igen... jaja, det är ju inget annat om händer här just nu

Kommentarer
Postat av: sandra svensson

Hälsa Maria från mig. Vi kanske kan träffas allihopa sen när vi har fått. Vore kul. Ta hand om er. KRAM

2010-11-10 @ 10:25:12
URL: http://loprat954.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0