Snart jobb igen

Sitter o äter lite kräm till frukost nu. Det blir tidig middag sen eftersom jag ska köra till jobbet vid 12-tiden. Har varit ledig i 4 dagar nu så det tar emot att jobba idag kan jag säga. Har iaf hunnit att göra lite nu när jag har varit ledig. Var ute och rensade rabatter hela helgen så nu har jag bara det stora landet kvar att rensa. Igår tvingade jag hit Karin, så vi målade klart taket för andra gången. Krille började måla väggarna för tredje och sista gången. Nu återstår det bara att måla lite runt ett par fönster och att måla taket en gång till. Har överlåtit detta till Krille nu eftersom jag jobbar 3 dagar i rad nu. Får hoppas han hinner klart till helgen så vi kan börja fixa i ordning altanen.
På lördag är det Gullabo marknad och det är ju ett måste att gå på den. Funderar sedan på om man skulle ta IKEA på söndag. Får se vad bossen säger. 
Nähe om man skulle gå upp o dammsuga sovrummet nu innan man hoppar in i duschen. Är så allegisk nu så det ligger väl massor med hundhår o damm överallt. I kombination med pollen ute känns allergin mycket värre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0