Regn, regn, regn...

Vilkt skitväder det är idag. Vaknade vi halv 9 och släppte då ut hundarna. Sedan gick vi o lade oss igen och gick inte upp förrän halv 11. Så skönt att ligga kvar länge. Har varit ledig mina 4 dagar nu så imorgon är det på att igen. Krille kommer ju hem idag så det är väl därför jag ska jobba. Brukar alltid jobba en hel del när han är hemma, men det är ju bra för hundarna för då slipper de vara ensamma så mkt o jag slipper skaffa hundvakt när jag jobbar.
Bion (Sex and the city 2) var jätteskoj. Jag som aldrig har sett Sex and the city förut tycker man kom in i filmen bra och det gjorde inget att jag aldrig har sett på det förut. Fick mig en hel del skratt. Måste se de tidigare avsnitten nu känner jag. Blir det sådant här skitväder i sommar så har man väl tid att sitta o glo på tv.
Igår gjorde jag inte många knop. Klippte gräset iaf o tur var väl det för vem vet när det är fint väder nästa gång.. Usch vad jag klagar på vädret idag....
O nu till ngt roligare: Jag ska klippa mig o lägga slingor i em. Äntligen blir det av. Har ju mått dåligt en längre tid så jag har inte vågat gå tidigare, men så bra som jag mår nu har jag aldrig mått tidigare:)

25 dagar kvar till semestern nu! Längtar!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Härligt! Jag med skulle behöve en helrenovering ;)

2010-06-01 @ 20:36:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0