Ogräshelvetet borta






Idag har Karin, Noah och Tim varit hos mig. Vi har gått en runda bort till den stora lekparken. På väg hem somnade Tim och Karin satte sig ner o fortsatte rensa mellan mina plattor (jag har varit ute o rensat lite innan). Hur som helst fortsatte vi båda två att rensa och till slut blev vi klara. Kan nämna att det var högt gräs och maskrosor överallt. Tog bilder mest för att visa Krille hur det blev. Han vet ju hur det såg ut innan. Nu ska det bara köras med högtrycken med sedan är det nog rätt fint. Trodde jag skulle få lägga alla mina 4 lediga dagar på att rensa mellan plattorna. Nu kan jag ge mig på mina fönster imorgon istället:)
Imorgon på kvällen ska jag på bio med några från jobbet. Har inte varit på den nya biografen än så det ska bli kul.

Ikväll ska jag köra Linda, Per-Ola och pappa till flexfesten.

Hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0