KrilleBoy is back, and that is on the road to!

Hoho, dags för krilleboy att skriva några rader, carro som mer eller mindre tvingade mig under pistolhot... eller nått...;) det låter riktigt farligt om inte annat! Däremot så nått som är farligt är vägarna på jämjö för där kanske jag kör, ja, ni läste rätt... jag sitter bakom ratten och carro brevid, vilket låter som en riktigt dålig kombination men det fungerade iaf denna gången ;) körde kusthållet upp till fågelmara, gick väl okej för att vara första gången på 6 år man körde. Började med landsväg... hmm... vad jag minns så är det bland det sista man ska köra... Vi sa att vi ska hitta nått ställa att träna start i backe och lite sådant med, tänkte oss KHK:s hemmaplan nästa gång, där är backit och inte så mycket bilar typ. Öva dragläge och lite sådant. Nån annan som vet nått bra ställe??
Väl hemma hos karin blev vi tvingade att äta kalopps, inte så illa iaf, den va helt okej karin ;) sedan spelade vi Super Mario Wii, som vi lånade med oss hem också.
Nu är vi hemma, började åska som bara den men det har väl dragit sig vidare, för nu hör man inget mer... ska göra lite våfflor nu! GOTT GOTT!
hmm.... låter som jag ska hjälpa carro med våfflorna nu...

på återseende..kanske ;)

//Krille

Kommentarer
Postat av: Karin

Hmmm, tvingade....men ni blev visst inte mätta eftersom ni åt våfflor när ni kom hem ;)

2010-05-14 @ 09:41:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0