Våren är här

Har fortfarande inte fått tummen ur röven och bytt batterierna till kameran så det får bli ett inlägg utan bilder igen tyvärr. Vilket underbart väder det är ute. Jag o hundarna var ute innan o när jag kom in var jag så trött så jag somnade en timme:P så typiskt mig.
Nu har vi precis varit ute igen. Hundarna trivs verkligen nu när altandörren är öppen och de kan gå in och ut som de själva vill.
Har ju haft Oscar hos mig sen i måndags. Idag kom han hem med ett påskägg fullt med godis till mig. Det uppskattades! Kommer inte ihåg när jag fick påskägg sist.
Ska snart börja med maten. Det får bli potatis och torsk idag. Inte ofta man äter fisk, men jag är ju tokig i panerad fisk så torsken får bli panerad idag. Är så sugen på att göra egen remouladsås någon dag. Måste kolla upp ett recept bara.

På återseende

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0