Var är våren?

Jag går ständigt och längtrr på sommaren/våren. Tror det är min semester som lockar en hel del. Blev dock inte glad när jag såg att det snöade ute idag. Det kommer ju inte lägga sig, men jag vill inte se ngn snö alls. Hoppas att allt är borta om 1 mån. Är sugen på att köpa växthus, men jag tror ej krille går med på det.. Hade varit kul att ha lite egna tomater o egen sallad. Annars är allt som vanligt här. Den ständiga tröttheten fortsätter att förfölja mig. Ska jobba ikväll och imorgon och sedan är jag ledig i 3 dagar så får väl passa på att vila då. Tycker det är inget kul som händer längre, så det är väl därför jag är ständigt trött. Och tror ni inte att jag ska jobba helg den helgen vi ställer om klockan. Slutar kl 22 på lördagen o börjar kl 7 på söndagen vilket innebär att jag ska vara där kl 6. Pain in the ass skulle jag vilja kalla det. Ja ni ser ju hur positiv jag är.
Har iaf Krille hemma nu, men han sitter mest framför datorn. Jag har faktiskt lagt ner mitt spelande jättemkt. Spelar max 1 h om dagen nu i genomsnitt skulle jag tro.

Gå förresten in på syrrans sida o kolla in vad hon har gjort www.stragegard.blogg.se  Fint tycker jag. Nu blev jag oxå sugen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0