Myskväll

Krille o jag körde bort till OKQ8 ikväll o hyrde en film. Jag fick faktiskt välja film och jag valde "Allt för min syster". Kan säga att jag storbölade i slutet av filmen o Krille satt o skrattade åt mig vilket gjorde det bara värre. Tyckte filmen var bra, men väldigt sorglig. Har jobbat idag på min lediga dag. Chefen ringde igår o frågade om jag kunde jobba extra o vad gör man inte för sitt jobb?:P haha... Upptäckte att jag inte hade fått ngn lön min vecka i okt när jag började på kirurgen så jag ska få den i denna lönen. Kommer bli en najs lön, men det kan jag behöva nu efter bilköpet. Och fler utgifter väntar.....

Nähe ska dra mig nu. Jobb väntar imorgon med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0