Bilägare

Då var man o hämtade den nya bilen igår. Den står här ute o glänser så fint:) till skillnad mot den förra. Har bara kört 5 mil med den än så länge, men ska köra lite mer sen idag. Ska till pappa o äta kroppkakor om ett par timmar. Ska bli så gott. Synd att det är så många som har slutat blogga. Jag som gillade att läsa alla andras. Jag fortsätter väl att blogga på även om det inte är ngt intressant jag skriver om. 
Ska på 30-årskalas ikväll och imorgon jobbar jag. Sen är det äntligen måndag och då kommer Krille hem igen! Som man har längtat. Vill bara att tiden ska gå fort nu, så det kan bli sommar. Bort med snön nu. Så länge det ska fortsätta vara så här kallt lär det inte smälta i första taget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0