Äntligen frisk

Nu har jag återhämtat mig från helgens magsjuka. Det började i lördags strax innan jag skulle köra till jobbet så jag hann ringa o sjukskriva mig iaf. Konstigt att man ska bli så trött efter bara. Igår låg jag o sov större delen av dagen och idag har jag legat o kollat på 8 nya avsnitt av Lilla huset på prärien. Fick hem säsong 7 idag plus den nya Wallanderfilmen så nu har jag lite att göra om dagarna. Har ju mina 3 lediga dagar nu framför mig, så jag ska inte jobba förrän på fredag. Alltså hinner jag vila upp mig ytterligare. Fick skicka min snälla pappa till affären o handla åt mig idag. Hade varken mjölk eller smör hemma. Tack så mkt pappa.
Imorgon ska Oscar komma till mig igen för att stanna några dagar. Det är trevligt med besök, men kan erkänna att man blir rätt slut i huvudet av att sitta bredvid honom vid datorn. Han sitter o snackar med sina kompisar hela tiden, så man hör inget annat. Tur att vi har varsin dator iaf.

Ska nog snart gå o lägga mig för att kolla på et avsnitt till. Kan inte slita mig från den serien. Konstigt va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0