Strandddag

Idag började vi med att åka o handla lite på Maxi sedan åkte vi tillsammans med Karin, Noah och Tim ut till Gisslevik. Har varit hur skönt väder som helst idag. Det är ju så långgrunt där så vattnet var rejält uppvärmt. Gissar på att det säkert var runt 28 grader i kanten. Hemma igen efter 3 h slocknade jag i sängen i 2 h och vaknade med Tilda bredvid mig. Jäkla hund som alltid hoppar upp i sängen när man ligger o sover.
Kände att mattarmen sög så jag satte Krille på grillning. Kanske inte bokstavligen honom på grillen, utan han sköter grillen. Det blir bara lite lätt mat. Fläskytterfilé med färdigköpt potatissallad. Tänkte jag skulle gå o göra en grönsallad till när jag är klar här.


Maten på grillen:


Jag glad över att snart få mat:


Gräsmattan ska klippas senare ikväll. Men först få det bli lite mat i magen.

Kommentarer
Postat av: pernilla

Hej.. ja nu börjar det likna något..=) fin bild på dig och bebben..=)

2010-06-30 @ 09:50:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0