Seg och hungrig

Ska inte klaga på värmen, men visst blir man väldigt trött när det är konstant varmt? Idag har jag varit en runda på stan medan Krille var o övningskörde. Jag hittade lite kläder, men upptäckte när jag kom hem att inte alla kläder passade så det blir till att lämna tillbaka några och byta till en annan storlek. Det blev lunch på Barnes. En kebabtallrik för min del och en iskall cola. Så gott. Har sedan legat och slappat i skuggan med hundarna större delen av dagen.  Gick sedan in och åt lite och sedan somnade jag ett par timmar i sängen. Nu känner jag mig redan hungrig igen. Får väl bli en macka o lite te sen kanske.
Krille och jag har förresten varit duktiga och tvättat bilen ikväll så nu glänser den :P Imorgon ska vi till barnmorskan. Har inte varit där sedan jag skrev in mig så det ska bli spännande att se hur mkt man har gått upp. Tror säkert 3-4 kg om inte mer. Sedan funderar vi på att köra till IKEA en runda om vi orkar annars får det vara till nästa vecka. På fredag har jag lovat syskonbarnen att vi ska till Barnens gård. Erik fyller ju år då med så det blir nog kalas på kvällen då med. Har som sagt att göra nu under semestern. Snart måste jag börja göra alla de tråkiga sakerna som jag har sagt att jag ska göra på semestern.

På återseende

Kommentarer
Postat av: Tina

Vad duktiga och flitiga ni är. Ska bli så kul att komma ner till er. Ha det bra. Kram

2010-07-02 @ 12:43:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0