Midsommardagen

Nu sitter man här trött och lite sliten utan att ha druckit en enda droppe alkohol. Jobbade igår sedan hade jag hemma lite kompisar. Vi grillade och åt gott hela kvällen. Sofia sov över hos mig till idag så vi har spenderat några timmar i Kristianopel och njutit av det vackra vädret. Vi fikade på Sött & Salt, spelade minigolf, badade fötterna och gick en bit på muren. En riktigt kanondag skulle jag vilja säga. När Sofia hade åkt hem åkte jag till mamma och hämtade hundarna. Vad jag har saknat dem. Så tomt här hemma utan pip o gnäll.
Imorgon ska vi fira försenad Mors dag hos mamma. Det ska ju bli lika fint väder imorgon som idag, så det ser jag fram emot. Känns kanon att ha börjat semestern nu. Vill bara att det ska bli måndag så Krille kommer hem med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0