Lite fattigare

5000 kr fattigare och 7 feta Ullaredskassar (med diverse grejor i) rikare är man nu:)
Körde härifrån kl 4 idag på morgonen och hämtade upp Linda o mamma en halvtimme senare. Var framme i Ullared kl 8.00 ungefär och jag har aldrig varit med om så lite folk förut. Det är nog mkt skolavslutningar på sina håll, så det är väl därför folk inte har tid att shoppa. Hade som mål att hitta jacka och ett par nya byxor idag. Kan tillägga att jag aldrig brukar köpa kläder i Ullared så jag hade inga höga förhoppningar innan. Hittade en snygg jacka som jag köpte. Kändes emot att behöva ta stl 38, men jag inbillar mig att att storlekarna var små. Byxor hittade jag inte ett enda par tyvärr. Tur att jag har fått låna en hel kasse full av kläder av Jennie. Det blir till att börja använda hennes jeans i stället. Börjar ge upp hoppet om att kunna använda mina vanliga jeans igen. Har knäppt med ett gummiband en längre tid och då gäller det att man alltid har långa tröjor på sig. Hittade faktiskt 6 st riktigt snygga tröjor idag som jag köpte plus ett svart linne:) Äntligen lite nya kläder som jag kan ha. Det hade jag inte räknat med att hitta.

Ska lägga mig snart då jag bara sov 3.5 h inatt. Jobbade ju kvällen igår och var hemma sent.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0