Hemma

Har precis kommit hem från jobbet. Nu återstår det endast 1 dag till att jobba innan semestern. Ska bli hur skönt som helst. Vilket kanonväder det är ute. Det är ju lövmarknad idag i K-na, men jag hoppar det i år. Kände att jag behövde åka hem efter jobbet för jag har en del att städa här inne inför morgondagen. Imorrgon blir det ju först jobb o sen hem o duscha innan gästerna kommer. Hur ska man fira semestern utan att dricka alkohol? Det var bra fråga.. Jag får dricka lite hallonsaft istället, haha.. Efter semstern jobbar jag bara 8 veckor om jag får som jag vill. Känns konstigt att få vara hemma länge sen.

Vill passa på att önska er alla en trevlig midsommar, för jag lär knappast ha tid att uppdatera här imorgon.

Kommentarer
Postat av: Karin

Trevlig midsommar!!!!

2010-06-24 @ 20:25:28
Postat av: Linda

Tevlig midsommar, du får komma om du ångrar dïg.

2010-06-24 @ 21:51:29
Postat av: Krille

Hoppas du fick kul ikväll gullet. En annan hade gott med bra mat och så, ja, du vet nog allt eftersom vi pratat lite idag ;) puss

2010-06-25 @ 23:05:15
URL: http://carrokrille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0