Halvtid gånger 2 för min del

Hej! dags för mig att överraska med ett blogginlägg igen... jobbar för tillfället, men just nu är det lugnt. Har spolat lite, så nu tänkte jag ta en pause och skriva lite här.
Vad ska man skriva om då...kan börja att säga att igår va det halvtid både för mig och carro, 6dagar kvar tills man kommer hem och har semester, ska bli riktigt skönt.
Ja, så va det carros halvtid och delvis min med igår, spännande spännande ;) Tiden tickar på väldigt fort, men det gör den väl alltid på sommaren. Tror dock att höst och vintern kommer gå väldigt fort ;)
Ska bli kul att komma hem och känna om man känner han/hon sparka, carro hade tydligen känt det med handen för nångång ;)

Vad händer på semestern då? vi har inte direkt bestämt nått, det kommer nog bli lite dagsutflykter bara om nån sticker nånstans kanske vi följer med ;) Behöver fixa lite med huset på utsidan, eftersom jag och carro satt klistrade nästan hela förra sommaren vid datorn så har huset inte fått så mycket underhåll, men det ska bli ändring på, troligen kan man hålla på hur mycket som helst och ändå aldrig känna sig klar...
Altanen är ju klar på insidan nu med så det får bli lite party där snart tycker jag, får hoppas nån är sugen på att komma och dricka och äta gott där :)

Hej på ett tag!

//krille


Kommentarer
Postat av: Carro

Det trodde jag ju aldrig att du skulle skriva ngt här, hehe.. Blev surprised..

2010-06-22 @ 09:05:25
Postat av: Krille

det va det som va meningen ;)

2010-06-22 @ 09:46:08
URL: http://carrokrille.blogg.se/
Postat av: Tina (Mamma)

Kul att se att du skriver lite här också och att allt verkar vara bra med er båda. Ja, tack jag kommer och äter lite gott och hoppas även få något gott att dricka till.



P.S Anna och Kalle fick en kille igår på 4055 gr och 52cm.DS

2010-06-22 @ 10:37:09
Postat av: Göte Johansson

Jag kommer jag också, är redan sugen.

2010-06-22 @ 14:47:52
Postat av: Karin

Äta... då kommer vi....

2010-06-22 @ 20:12:50
Postat av: Linda

och dricka då kommer jag...

2010-06-22 @ 20:28:57
Postat av: Jennie

Jag med, har semester nu :)

2010-06-23 @ 19:18:30
Postat av: Krille

Wow, vad många kommentarer, hehe... ja, vi får väl se hur pigga ni är efter midsommarafton, ni kanske inte vill se alkohol på länge :P haha

2010-06-24 @ 09:41:41
URL: http://carrokrille.blogg.se/
Postat av: Weronica

Alltid redo!

2010-06-28 @ 21:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0