Den första riktiga semesterdagen

Idag är det den första riktiga semesterdagen. Jobbade ju sista dagen i fredags men var ledig i helgen. Har redan varit borta hos Agnes ett tag idag. Vår låg på varsin luftmadrass i poolen och njöt. Var inte där så länge dock. Har lovat Krille att jag ska hämta honom på stationen i Emmaboda vid halv 4, så det blir till att köra hemifrån snart. Jag hoppas att jag hittar dit iaf, men jag tycker att det borde finnas skyltar. GPS:en är ju onödig att använda:P

Imorgon ska det  bli lika fint väder igen så jag har redan lovat Agnes en ny madrsstur på poolen. Var faktiskt där o badade igår kväll o då var det 25 grader i poolen. Ikväll blir det en runda till kristianopel igen. Bryggdansen börjar ju idag. Ska bli kul att köpa lotter o äta glass:)
Mer uppdatering en annan dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0