Tvättdag

Tyckte det var en kanondag igår tills regnet kom. Det var molnigt och lagom varmt för att orka göra någonting utomhus. Rensade lite blomland, men fick avbryta då himlen helt plötsligt öppnade sig. Trodde jag skulle kunna fortsätta med blomlandet idag, men 10 min orkade jag hålla på med det sedan blev det för varmt. Klarar inte av att vara i värmen längre. Dessutom känner jag att händerna och fötterna har börjat svullna lite nu med. Vägde mig förresten idag. Fick mig en chock. Har gått upp 1.6 kg på 9 dagar!! Hur i helsike kan man göra det?? I början av året hade jag ett BMI som låg under 20. Idag ligger jag på 23... Det blir hårdträning sen till vintern och våren. Någon som känner för att motionera lite med mig då? Får tvinga med mig W och Agnes annars.

Håller på att tvätta idag. Man får passa på nu när det är fint väder. Vår torktumlare står just nu ute i garaget och vi kommer inte koppla in den förrän varvattenberedaren har kommit. 
Är bara ledig imorgon med sedan jobbar jag 6 av 7 dagar. Kommer att avsluta nästa vecka med mat på Fox samtidigt som man får träffa KHK :) Ska bli nice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0