Nattuggla

Vad gör man uppe nu egentligen. Hade redan gått o lagt mig o till o med somnat en stund tror jag. Vaknade av att jag var så jäkla täppt i näsan. Det är illa när inte ens nässpray hjälper. Blev iaf klarvaken så jag tyckte det var lika bra att gå upp. Hundarna har varit ute ett tag och käkat lite gräs nu med.
Var iaf på IKEA igår igen och nu fick vi tag i det vi skulle:) Jag o Jennie satt o letade efter campingställen på nätet igår. Från början var det meningen att vi skulle campa runt Varberg, sedan blev det Öland och nu lutar det åt Dalskärs camping. Snart hamnar vi väl hemma i trädgården. Blir närmare och närmare hemmet. Får se om vi drar någonstans sen när klockan har blivit lite mer. Det är ju Tosia nu i helgen med. Blir väl att man åker en liten runda dit iaf.

Hoppas att ni andra sover gott nu iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0