Barnens gård

Igår spenderade vi större delen av dagen på Barnens Gård med Jannie, Herman, Manda, Karin, Noah och Tim. Jag och Krille hämtade Strågegårdsbarnen på Stubben tidigt på morgonen sedan styrde vi kosan mot BG. Där träffade vi Karin, Noah och Tim. Det var lek hela dagen och bad x 2. Andra gången de var i badade till och med jag. Vattnet höll 27 grader så det var helt ok. Jag hade fullt upp med att hålla koll Jannie, Herman och Manda. Hela tiden räknade jag 1,2, 3 st o sedan började jag om igen... Efter vi hade varit på BG åkte vi till Mc Donalds och åt och sedan blev det en tur till team Sportia då Jannie ville ha ett par pumashorts. På kvällen sedan var det kalas hos Erik. Åt jättego smörgåstårta och sedan åt vi glass med jordgubbar. Mums! Det där med att inte äta onyttiga saker har redan skitit sig. Idag har jag redan planerat att jag ska köpa en chokladkaka när jag ska bort till Jämjöhallen sen o handla pålägg.
Linda frågade os igår om vi vllle följa med till öland idag. Hade mer än gärna gjort det, men eftersom mamma står på marknad idag hade jag ingen att lämna hundarna till och dessutom tänkte jag inte vara i solen idag. Fick mer än tillräckligt igår. Kunde ni inte ha åkt imorgon istället.... Nu helt plötsligt visar det regn på mån o tis.. Jaja det kan väl få regna lite då. Bara det blir fint sen igen. Har ju bara 2 veckor kvar på min semester nu.
Lägger in lite bilder från gårdagen:





















Noah var inte still så många sekunder på en o samma plats så därför lyckades jag bara fånga en hand på honom när jag tog kort. han var däremot duktig på att ta på skorna på fel fot. Krille skulle testa hur det kändes och här är resultatet. Jag höll på att dö av skratt. Det såg väldigt roligt ut.

Kommentarer
Postat av: Tina

Ni ser ut att ha haft det kanonskönt på Barnens Gård. Det ser ju inte så bekvämt ut med fel sko på fel fot. Men man måste ju testa det hade ju kunnat vara bekvämt. Ha, Ha,

2010-07-03 @ 22:56:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0