Redo för en ny vecka

Då har man klarat av att vara själv denna veckan med. Bara en vecka kvar tills Krille kommer hem nu. Hoppas den här veckan kommer gå lika fort som förra, men det gör den nog med tanke på att jag jobbar 6 dagar den här veckan.

Har förresten varit och dansat Zumba idag med Weronica, Linda och Jennie. Jag tyckte faktiskt det var rätt så kul. Man blev helt slut så det ger nog mycket. Ska nog testa på att dansa nästa söndag med om jag kan smita ngt tidigare från jobbet dvs.
Var ju på kalas igår på Strågen. Tack så mkt för god mat och trevligt sälskap. Weronica o jag nöjde oss inte med det utan vi drog vidare till Statt sen. jag körde in med bilen till stan sedan satt vi i bilen och drack:P Det värsta var att jag fick springa på toan ett antal gånger sedan när vi kom in på Statt. det rann ju rakt igenom. Hade iaf väldigt kul o tiden bara sprang iväg. Hem åkte vi med en taxichaufför som satt med i KHK:s styrelse så det blev enbart hockeysnack hela resan hem = Me like:D

Ska faktiskt gå o lägga mig om ngn timme tror jag för jag e sjukt trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0