Mer jobb, mindre ledighet

Mina 4 dagars ledighet byttes snabbt ner till 2... De ringde från resursen igår (trodde inte ens att de hade kvar mitt nummer) och frågade om jag ville hoppa in o jobba på 58:an. Fick jobba under alla mina lediga 4 dagar om jag ville men tackade bara ja till helgen. Känner att jag behöver vara ledig lite med. Det blir ändå 6 dagars jobb för mig den här veckan och nästa vecka blir en hel del med. Kom på att man måste få kvalificerat när man hoppar in en extra helg när man redan är anställd. Det blir fina pengar det.
Har haft hundarna hos mig i sängen inatt och kan säga att jag höll på att trilla ner två gånger. De ligger och trycker mot mig så jag kommer närmare och närmare kanten.

Snart bara en vecka kvar tills Krille kommer hem. Längtar sååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0