En ledig dag

Tycker det är bloggtorka överallt. Så tråkigt. Jag som gillar att läsa bloggar. Har inte så mkt att uppdatera men tänkte skriva lite innan jag ska gå o lägga mig. Har precis spenderat min enda lediga dag för den här veckan. Har varit i stan och handlat doppresent till Tim. Träffade mamma utanför öb så vi åkte in till stan tillsammans. Vi avslutade stadsbesöket med en lunch på 3G. Det blev bakad potatis för min del som vanligt.

Jag undrar jag när vår bil kommer. På måndag är det 2 veckor sedan VI (höll på att skriva jag, ego som man är) beställde den. Måste städa ur vår gamla bil me. det blir nog mindre skoj. Den är nämligen inte tvättad sen i höst ngn gång.

Bara 3 dagar kvar nu tills Krille kommer hem. Längtar!
Undrar om det blir ngn Zumba på söndag? Har du bokat in oss Linda?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0