The day

Då kom den dagen som man inte ville skulle komma. Krille har börjat jobba igen efter att ha varit hemma i 11 hela veckor. Nu dröjer det ända tills sommaren innan han är långledig igen. Han skulle försöka få semester tidigt i år. Sedan till hösten får han vara hemma med Elsa några månader. Snacka om att det känns tomt nu. Tur att jag har Elsa och hundarna. Imorgon ska jag försöka få ihop ett inlägg om det gångna året. Ska försöka hitta en bild till varje månad med. Kan bli kul. Hoppas Elsa är på bra humör bara så jag får tid att sitta vid datorn lite. Just nu ligger hon i min famn o spanar in lampan i taket. Förstår varför barn lär sig att säga lampa tidigt.

Skriver mer imorgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0