Besök igen

Idag har Marja o Mattias varit här på besök. Elsa fick en fin jättehaj av dem och jag ett häftigt örngott. Trevligt med lite besök. Krille fick hem en ny film idag, Robin Hood. Jag o Elsa somnade i sängen medan Krille kollade på den. Så intreeserade var vi. Sedan kom mamma på besök så jag har hjälpt henne att lägga ut massa garner på Tradera. Hoppas att det är ngn som är intresserad.

Lägger ut en bild på Marja o Mattias, de blivande gudföräldrarna:



På torsdag ska jag till jobbet på lite julfika. Det ska bjudas på smörgåstårta så då ska jag testa att äta en bit (har inte ätit mjölk på 3.5 vecka nu). Får hålla tummarna på att Elsa inte reagerar för då vet man ju definitivt att det är mjölken hon reagerar på.

Kommentarer
Postat av: sandra

Hej såg att du skulle till jobbet. Hade oxå tänkt de men ja hoppar det. Blir så krångligt med 2 små har liksom inte varit iväg själv ännu. Annars hade det varit gott ;-). Hoppas allt är bra med er Kramar Sandra

2010-12-15 @ 01:57:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0