År 2010- Del 1

Behöver jag nämna att det här var det bästa året EVER?? Här kommer iaf en liten sammanfattning av vad som hänt:

Januari:

* Året började med att vår lilla Tilda som hade varit försvunnen i 2 dygn kom hem till oss igen. Redan den dagen kände jag på mig att det här året skulle bli ngt alldeles extra.
* Fick ett samtal från chefen på kirurgen och blev erbjuden en fast tjänst på jobbet, som jag tackade ja till (kanske dags att skaffa barn nu då?? hmmm).
* Åkte till Tina i Kiruna en vecka och vilade upp oss. Var på ishotellet och kollade.
* Beställde en sprillans ny bil.



I Kiruna

Februari:

*
Jobbade på som vanligt. Konstaterade att det var 123 dagar kvar till min semester började.
* Alla härtans dag kom och det var 6 år sedan jag träffade Krille för första gången <3
* 25 feb, plussade på stickan:)

Mars

* Fick äntligen hämta vår nya bil.
* Började må illa och kräktes hela dagarna. Blev sjukskriven i 3 veckor.
* 30 mars, vår 6-årsdag.

Tråkigt nog hade jag inte tagit en enda bild i feb eller mars.

April

* Fortsatte må illa och kräkas hela dagarna. Hade ingen ork till någonting.
* Började jobba i slutet av månaden och det gick bra. Fortsatte dock att kräkas en hel del.
* Karin och jag målade vår altan vit. Blev avslöjad att jag var gravid då jag plötsligt blev illamående och kräktes.



Karin som målar



26 april tyckte jag att det började synas en hel del

Maj:

*Vi var ofta ute och gick med hundarna i Ådalen bland alla vitsippor. Jag mådde mkt bättre nu.
* Krille och jag började övningsköra.
* Var på vårt första UL och fick säga hej till den lilla. Fick dock boka om en ny tid då jag bara var i v 15 (trodde själv att jag var i vecka 16)
* Berättade för släkt och vänner att jag var gravid.



På promenad i Ådalen



Bild tagen 23 maj. 4 månader avklarade ungefär. Tyckte att jag hade fått en ordentlig kula.

Juni:

* Vi var på vårt andra UL och allt såg bra ut även den här gången. BF 8 nov.
* Halva graviditeten var gången.
* Krille och jag fick semester efter midsommarhelgen och det blev en hel del grillande.
* Det var rekordvärme, så jag orkade inte göra annat än att ligga i skuggan hela dagarna.



V. 18+2



12 juni


Fortsättning följer...




Kommentarer
Postat av: Krille

Väntar ivrigt på fortsättningen! :D det va kul å läsa vad vi hade genomgått förra året... puss

2011-01-01 @ 12:44:41
URL: http://carrokrille.blogg.se/
Postat av: Linda

Vilket bra minne du har, för du dagbok?

Jag kommer inte ens ihåg vad jag gjorde igår ;)



Väntar oxå med spänning på del 2

2011-01-01 @ 15:15:26
Postat av: Weronica

Fantastiskt år och fortsättningen blir ju inte sämre...

2011-01-01 @ 16:59:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0