Ullared

Vaknade pigg o glad kl 8 igår. Såg det tråkiga vädret ute och frågade Krille mest på skoj om vi skulle köra till Ullared. Ja, det kan vi väl fick jag till svar. Det tog lite tid innan vi kom iväg. Klockan halv 10 var vi hos mamma och lämnade hundarna så vi kom nog inte iväg förrän kl 10 därifrån. Christian övningskörde första sträckan till Ingelstad. Precis när vi bytte förare slog bilen över til 10 000 km, så nu har den alltså rullat över 1000 mil :P
Jag körde sedan resten av vägen. Det blev ett stopp på Burger King i Värnamo där vi åt. Var nog inne på Gekås kl 14 och efter lite mer än 1 h hade vi fyllt vagnen så vi betalade och gick ut. Gick in en gång till sedan. Snacka om lite folk. Jätteskönt att gå så sent där inne. Man behövde inte trängas. Hade kunnat gå längre inne på Gekås, men jag fick ont och ett tag kunde jag knappt röra mig.
Körde iaf från Ullared lite efter 17 och då körde jag i ett sträck till Rävemåla ungefär sedan började jag se suddigt med linserna, så Krille övningskörde sista biten. Vi fick med oss mycket välbehövligt med oss hem och vi är nu 5000 kr fattigare.

Idag har jag utbildning på jobbet mellan 13-16. Sedan är jag ledig därefter.

Ska äta lite frukost nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0