Tandläkaren

Har varit hos tandläkaren idag. Det gick bra. Gick totalt på 10 kr efter bidragen som jag fick. Lagom kostnad:)
På hemvägen fick det bli en snabbis på maxi. Hade ingen aning vad jag skulle äta till middag idag.Hhade typ ingenting hemma. Köpte hem lasagnette. Det går ju snabbt och lätt och det är ju dessutom gott :) Funderar på att köra en runda till pappa sen om han är hemma. Imorgon blir det förhoppningsvis jobb igen. Ska ju bara träffa läkaren först. Måste erkänna att jag saknar jobbet lite. Saknar inte lyften, men saknar alla trevliga arbetskamrater.

Håller mina tummar för Maria som fick åka in till förlossningen igår. Den lille har tydligen väldigt bråttom ut. 3 mån för att vara exakt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0