Lediga dagar

Har nu varit ledig i 2 dagar. Igår började Karin och jag måla andra omgången på altanen. Målade hela väggarna och 12 brädor i taket:P Nu är det bara resten av taket kvar och så ska allt målas ytterligare en gång till. Kommer bli fint när det är klart. Har planerat att köpa en hammock också som jag kan ligga o sova i om dagarna. Det finns ju inget skönare att ligga (läs sova) i. Idag har jag och hundarna varit på ett litet besök hos mamma. Vi var ute en runda i det fina vädret. Var så trött när jag kom tillbaka så nu har jag sovit i en timme. Väldigt skönt. Har även hunnit äta med. Gjorde ris- och kasslergratäng igår, så det var bara att värma maten idag. Mycket smidigt. Imorgon blir det åter jobb igen. Skönt att bara jobba 3 dagar den här veckan för jag är ständigt trött.

Nu återstår det bara 6 dagar tills Krille kommer hem och sedan är han hemma i 3 långa veckor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0