Nytt jobb

Ja nu har man slutat sitt jobb på sjukhuset så nu är jag bara timanställd där. Har även fixat så jag e timanställd i kommunen. Först fick jag besked att jag skulle gå i hemtjänsten i Torhamn. Igår lät det annat. Nu ska jag gå 2 introdagar på Annagården här i Jämjö, så jag börjar jobba om en kvart, vilket innebär att jag borde köra alldeles snart. Håll tummarna för mig idag. Ska vara där i 9 h, så jag hinner göra bort mig många ggr. Alldeles för många är jag rädd för.. jaja tur att man har nära hem, så man kan lägga benen på ryggen o springa hem när det behövs.. nädå, jag ska försöka uppföra mig. Skriver mer sen.. Kommer säkert vara trött ikväll o sen ska jag jobba där 7-16 imorgon med.


Hej så länge

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gick det bra?

2009-09-04 @ 11:24:31
Postat av: Tina

Hoppas att det gick bra. Eller?

2009-09-04 @ 22:54:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0