Frukost 12.10

Ja nu sitter man framför datorn och äter frukost. Var så trött idag så jag sov extra länge. Önskar att jag vore morgonpigg. Har hunnit duscha iofs och sen har jag slängt in en maskin tvätt. Tänkte jag skulle ut en runda med dogsen sen. Måste bara fixa håret först typ. Har fått för mig hela dagen att det är söndag och att det är hockey i em. Blev lite besviken när jag kom på att det bara är lördag. Han hann aldrig tapetsera klart igår. Imorgon ska han komma tillbaka och göra det sista förhoppningsvis. Han skulle börja ett nytt arbete på måndag så han var tvungen att vara klar tills dess. Känns som det är upp-och nervänt hela huset. Tänker iaf inte städa förrän han är helt klar. Det kommer bara mer och mer slipdamm ändå. Oscar har sovit här i 3 dagar. Kul med sällskap. Krille kommer ju hem om 3 dagar igen. Då ska vi försöka hinna besälla golv. Hade ju varit fint att ha det klart tills man fyller år, men det hinner vi nog inte dessvärre. Det ska ju fixas valv och lister med. Men i och för sig har jag ju en väldigt händig pappa:) Och då går det undan när han sätter fart.

Hur kan det komma sig att man funderar och funderar på att börja träna. Har funderat i 1 år nu, men skjuter hela tiden upp det. Inte alls bra. Det är bara att konstatera att jag är himla lat och att jag inte har ngn självdisciplin för 5 öre.

Nä, nu ska jag göra ngt annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0