Moster again!

En tung förlust idag mot Gislaved. Det är ju ett lag vi MÅSTE vinna över.. Känns inte bra.


Nu till de glada nyheterna: Karin har fått en liten pojke idag på morgonen. Ett stort grattis! Måste kännas skönt nu när den långa väntan är över.

Lovade att skriva i helgen och jadå jag har överlevt 3 dagar på kirurgen och än så länge har vi haft det riktigt lugnt. Det kan nog bli bra det här. Har inte träffat många av personalen än men de jag har träffat verkar vara trevliga.Får jag förlängt och jag trivs ska jag nog investera en ny dator och en ny kamera. Iaf en dator till att börja med. Tycker verkligen det e trist med bloggar utan bilder. Tyvärr får det bli utan så länge jag sitter på den bärbara. Vet inte ens vad kameran är just nu..

Orkar inte skriva mer ikväll. Känner mig riktigt trött redan.

Natti natti snart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0