Med blandade känslor

Är precis hemkommen efter att ha vacinerat ytterligare en dag. Har gått bra tycker jag. Tycker dock att det hade varit roligare om fler hade kommit och vaccinerat sig.
Har en konstig hemtelefon som inte fungerar att ringa till men som fungerar att ringa från. Så vill ni mig något når ni mig lättast på mobilen. Ringde till Telia och felanmälde på vägen till jobbet idag, men han ville att jag skulle kolla upp lite fler saker först innan de skickade ut tekniker för att åtgärda felet. Han såg att det var kortslutning på linjen, så jag tycker det var konstigt att han inte kunde skicka ut folk direkt. Hade sett fram emot att se på hockey på datorn ikväll, men läste nyss att de inte skulle sända från Olofström ikväll. Dåligt tycker jag.

Har förresten fått ett nytt vikarat på sjukhuset... på avd 49, alltså en kirurgavdelning. Är glad över att ha fått ett jobb, men jag vet inte riktigt hur jag känner över att hamna på en kirurgavdelning. Kommer säkert lära mig mycket och det är ju huvudsaken egentligen. Eller huvudsaken är ju att man trivs och efter ett tag kanske jag gör det, vem vet. Har fått till 17 jan som alla andra vikarier, så det börjar närma sig en tillsvidareanställning nu. Har fått en tjänst på 80% vilket jag tycker är lagom. Trivdes så himla bra på 58:an så det är nog därför man är lite besviken över att få byta avdelning.

Nog tjatat om det nu. Snart kommer nog Oscar till mig skulle jag tro.

Kommentarer
Postat av: Linda

Ska du inte fortsätta med spruteriet nu då, eller när börjar du på 49:an?

2009-10-21 @ 16:57:34
Postat av: caro

Jag börjar på 49:an redan på fredag så imorgon blir det ev. sista dagen för mig i Lyckeby. kanske hoppar in ngn vardag om de behöver folk

2009-10-21 @ 17:33:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0