Lite bättre

Igår var jag helt genomförkyld vilket resulterade i att vi inte kunde åka till Nybro o kolla på ngn hockey. Satt här hemma framför datorn och läste live rapport från matchen istället. Kan ju säga att jag var måttligt irriterad på kommentatorn. Han skrev i stort dett bara hur duktiga nybro var och som gjorde allt rätt och hur dåliga KHK var och att det var utklassning. När det stod 4-0 till Nybro tänkte jag för mig själv att det var en himla tur att vi inte åkte upp till Nybro för att se dem förlora. Men vad händer då? Jo K-na gör 4 mål på mindre än 15 min. Att de sedan förlorade när det var straffar bekommer mig inte så mkt. Det känns som en seger iaf. Så himla starkt att kunna vända 4-0 till 4-4. Vi kom därifrån med 1 poäng och Nybro fick bara 2 istället för 3. Jag är nöjd.

Idag är min förkylning lite bättre. Har faktiskt sovit hela natten. Vaknade inte förrän 7.20 då de ringde och väckte mig från kommunen och frågade om jag kunde jobba idag. Känner att det får vänta tills nästa vecka innan jag börjar jobba igen. Imorgon är det match mot Mörrum. Hoppas såklart på att jag ska kunna gå på den. Och sen på lördag är det markan i Påryd. Har lovat mamma att jag ska hjälpa henne där eftersom Percy och Oscar är på marknad i Holmsjö. På söndag är det åter match igen och denna gången är det Tingsryd. Tror dessvärre att vi förlorar. Tingsryd är ju obesegrade i år. Den matchen är borta så det blir till att sitta framför datorn och följa matchen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0