Helgen

Igår 04.45 begav jag mig härifrån till mamma. Hon frågade mig för jättelänge sedan om jag kunde hjälpa henne på Påryds marknad. Iaf stod vi på marknaden till kl 16 och jag höll på att frysa ihjäl, iaf på morgonen. Snacka om att det hettade i hela ansiktet när man kom hem sen kl 18.30. Men det var kul också, jag har nog lite affärsblod i mig i alla fall.. Sen när jag kom hem målade jag en andra gång på mitt valv. Ser att jag behöver måla det en gång till, så det får jag göra imorgon i dagsljus.

Idag har jag varit på IKEA med mamma, Percy och Yvonne. Hittade lite smått och gott som jag köpte. Känner mig dötrött redan nu, men det var väl för att man gick upp innan halv 5 igår o sen hade jag inte vett att gå o lägga mig förrän halv 1. Det får bli att man lägger sig tidigt ikväll.

Så jävla gott med oavgjort mot Tingsryd ikväll förresten. Det trodde jag ju aldrig.

Bara 2 dagar kvar nu till krille kommer hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0