Upptagen i en hel vecka

Ikväll jobbar man tyvärr. Inget jag ser fram emot. Hoppas på att det blir en lugn helg. Jobbar 3 dagar på kirurgen o sen 2 dagar på vårdcentralen för att sedan avsluta veckan med 2 dagar till på kirurgen =7dagars jobb i rad.
Sedan är man ledig nästa helg så då måste Krille o jag hitta på ngt kul. Vi hade ju planer på att någon gång åka o hälsa på Klausen och Pernilla i Helsingborg eller var det nu är de bor. Kanske kan det passa nästa vecka. Ja, vi får se vad som händer. Nästa fredag kommer ju vårt nya matsalsbord med. Jag skulle vilja ha en svart ryamatta under, men just ryamattor är inte bra här hemma. Hundarna tror nämligen att det är en gräsmatta. Hade en grön ryamatta innan i lilla rummet här hemma och där sprang de och sket hela tiden. Det slutade med att mattan åkte bort. Ett alternativ är att sätta för in till vardagsrummet så de inte kommer in, men det känns ju tråkigt det med.

Vad gott det hade varit med lite saltlakrits nu känner jag. Synd att man inte har något hemma.

Nu ska jag åka o jobba och till alla ni som inte jobbar: passa på att njuta av vädret idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0