En ledig helg

Har varit ledig den här helgen. I fredags var vi på hockey. Efter mkt om och men vann vi till slut. Fattar inte varför vi ska ha det så svårt mot de "sämre" lagen. Avslutade kvällen med ett par vinare.

På lördagen sen var vi o hämtade vårt nya matsalsbord. Eftersom Krille inte hade svarat i telefonen i torsdags när de ringde hit fick vi det inte hemkört på fredagen, så vi fick köra o hämta det själva på lördagen. Senare på kvällen var vi ute o åt med W o Alex på Nivå. Mycket god mat. Rekommenderar er verkligen att äta där. Jag åt toast skagen till förrätt och fläskfilé med kantarellsås till huvudrätt. Var så mätt efter det så det fick bli en varm drink istället för efterrätt. Drack en Hot Nivå och den var riktigt god. Man fick välja mellan kaffe o choklad i och till de som känner mig vet att valet självklart föll på choklad. Vi avslutade kvällen hemma sen hos W och jag somnade inte förrän 5 den natten.

Sen blev det söndag. Vi fixade resten av mtasalsbordet och var borta o slängde alla kartonger. Fick köra i 2 omgångar. Sedan på kvällen var W, Agnes o Alex här o åt pizza samt kollade på hockey. Tyvärr blev det förlust den här gången mot Halmstad som vi borde ha vunnit över.

Har varit o lämnat Krille på tåget tidigt idag. Han börjar jobba på sin nya båt, så nu kommer han inte hem förrän om 2 veckor. Kommer bli jobbigt att ha honom borta så länge igen. Funderar faktikt på att dra till Gbg på mån morgon till tis kväll. Kanske har Jare tid att träffas lite. Får fundera på det lite iaf. Nu ska jag äta upp min pastasallad som jag har fjort sen blir det jobb för hela slanten. Är bara ledig på tors den här veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0